Peter är i Klippan

och ska göra / gjort VP med Tess & Jaff.

Han ska även tävla både med Tess & Jaff i IK-1.

Så nu sitter jag här och väntar med spänning på resultaten!!

Får inte tag i honom på mobilen, men hoppas att han kommer snart.

Jag & Fanny var på dop i förmiddags.

Mina två kusiner har fått varsin bebis till så det blev ett dubbeldop.Mycket praktiskt…för alla.

Mycket bra präst, vi sjöng tre sånger, bad två böner & så fick bebisarna vatten på huvudena  och så var det klart.

Snabbt och lätt ,sånt gillar jag.

Åt en underbar buffé i Annikas & Nibbes fina trädgård, snacka lite med alla, sen körde vi hem igen.Så var det oxå avklarat 🙂

Nä, nu får jag prova ringa Peter igen, klarar inte vänta längre 🙂

Kram och på återseende

3 Responses to Peter är i Klippan

  1. Super grattis till godkänd vallhund Tess idag,,, Stor kram från stolt uppfödare,,

  2. Åsa skriver:

    Grattis på er !
    Hade du kört så hade ni bergis haft 98 poäng 😉
    Häftig bild på ”pitbullen”….
    Emily du ska nog vara glad att Jeanette skriver om hundarna, tänk tanken att hon tex. skulle skriva om Peter.
    Kram på er

  3. westernranch skriver:

    Ha,ha Åsa!!

    Har länge lekt med tanken att kanske skriva en bok om honom 🙂
    Men den hade blivit allt för svårsåld 😉

    Kram på dig

Lämna en kommentar